Trzy Domy Natury

Dziś chcę napisać o trzech Domach Natury.
Zapewne nie wszyscy z Państwa wiedzą, że w Polsce są trzy Domy Natury i wszystkie są ze sobą powiązane. Są to:

– Dom Natury w Poznaniu – Ośrodek terapii, edukacji i rozwoju, który powołałam do życia i prowadzę od wielu lat i którego blog właśnie czytacie.

– Dom Natury w Karpaczu – piękny pensjonat nad rzeką Łomnicą, otoczony parkowym ogrodem, w którym można miło spędzić wolny czas, ale także skorzystać z warsztatów, kursów i turnusów zdrowotnych, jakie się tam odbywają. Dom ten prowadzi moja przyjaciółka Danuta Adamczyk.

– Dom Natury we Wrocławiu, który zajmuje się promocją zdrowia przez stosowanie odpowiednich diet, naturalnych suplementów i kosmetyków, oraz radiestezją, ale także organizacją warsztatów. Dom ten prowadzi moja kuzynka Beata Hejnowicz.

Idea utworzenia Domów Natury zrodziła się około 10 lat temu w głowach Danuty i Barbary, czyli mnie. Uczestniczyłyśmy w kursie Chirurgii Fantomowej, prowadzonym przez prof. Sozontiewą w Instytucie Waleologicznym w Poznaniu. Podczas tego kursu zaprzyjaźniłyśmy się i w rozmowach, podczas przerw snułyśmy nasze marzenia. Okazało się, że są one w pewien sposób zbieżne. Obie chciałyśmy utworzyć ośrodki rozwoju i promocji zdrowia w swoich domach.I tak też się stało. Ja prowadzę swój ośrodek w moim obszernym mieszkaniu w willi na Sołaczu, a Danuta w swoim domu i pensjonacie, który bardzo rozbudowała. Razem wymyślałyśmy nazwę tych naszych wymarzonych ośrodków. Danka, biegła w numerologii sprawdzała pod tym kontem każdą nazwę, no i powstała nazwa Dom Natury. Tak zaczęła się nasza współpraca. Zwykle dwa razy w roku organizowałam w Karpaczu swoje warsztaty. Danka bywała na spotkaniach w Poznaniu i tak płynął czas, trochę razem, trochę osobno.
Dwa lata temu posunęłam mojej kuzynce Beacie pomysł zorganizowania Domu Natury we Wrocławiu. W ten sposób powstał trzeci Dom. Beata po za swoja działalnością promocji zdrowia, zajęła się też organizacją moich warsztatów ustawień wg.Berta Hellingera, we Wrocławiu i w Karpaczu.
Czasem przyjeżdżała ze swoimi wykładami do Poznania.
Od lat trwa przyjaźń i współpraca pomiędzy właścicielkami Domów Natury Danutą, Beatą i Barbarą. Na co dzień działamy niezależnie, a od czasu do czasu razem.
Planujemy teraz zintensyfikować nasze wspólne działania. Do współpracy w moim Domu Natury zaprosiłam moja córkę Magdalenę Atkinson, oraz moją siostrzenicę Annę Antoniewską.
Chcemy założyć nową, nowoczesną stronę internetową, która miałaby łączność z wszystkimi mediami internetowymi, a także pomiędzy stronami naszych Domów Natury, aby móc zamieszczać ważne, łączące nas informacje na stronach wszystkich Domów. Myślę, że będzie to z pożytkiem dla naszej wspólnej pracy, ale przede wszystkim dla Was nasi przyjaciele i klienci z całej Polski. Moim marzeniem jest powołanie do życia czwartego Domu Natury, w mieście mojego urodzenia, w pięknym Olsztynie. Dlatego zwracam się do Was mili Olsztyniacy, może ktoś z Was zechce się do nas z nazwą i ideą dołączyć.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich naszych przyjaciół i klientów
z Poznania, Wrocławia, Karpacza, Olsztyna i całej Polski, oraz z Anglii,
bo i tam dzięki Magdzie mamy ich wielu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Basi pisanie i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Trzy Domy Natury

  1. Beata pisze:

    Basiu
    Nic dodać nic ująć! Można by powiedzieć: Domy Natury łączcie się 🙂
    Bardzo się na to wszystko cieszę i czuję, że współpraca naszych trzech Domów jeszcze bardziej zaowocuje.
    Basiu – marzenia się spełniają… 🙂
    Ja też mam swoje „malutkie” – aby Dom Natury Wrocław ze swoim programem zawitał kiedyś do pięknej Anglii którą darzę ogromnym sentymentem.
    Pozdrawiam ciepło
    Beata – Dom Natury Wrocław

  2. Tak Beatko !
    Marzenia się spełniają, niech się więc spełnią.
    Pozdrawiam .
    Basia

Dodaj komentarz